Quintos i quintes/EPDADesprés de dos anys sense celebrar-se amb normalitat les festes patronals d'Almenara a causa de la pandèmia, ahir van començar els contactes per a la recuperació de les mateixes amb la programació i tradicions habituals el pròxim mes de setembre de 2022.
Per això, ahir a l'Ajuntament d'Almenara, en una reunió de l'alcaldessa, Estíbaliz Pérez i la regidora de Festes, Débora Marín, amb una representació dels que seran quintos i quintes 2022 van començar a establir-se les bases de les futures celebracions. L'alcaldessa, Estíbaliz Pérez, espera que "siguen ja amb normalitat total i puguem recuperar tots els actes habituals que tant hem trobat a faltar". Així al llarg d'aquests mesos se succeiran les reunions per a concretar la programació, activitats i desenvolupament de les celebracions.
Destacar que així, es recuperarà la figura dels Festers i Festeres, així com dels Quintos i Quintes, que havien d'haver-ho sigut l'any 2020 i no van poder celebrar les festes quan van complir 18 anys, per la qual cosa es convertiran en Festers i Festeres i Quintos i Quintes 2022 ara als 20, després de dos anys d'espera. L'alcaldessa ha "agraït la paciència i l'espera dels nostres quintos i quintes que no han pogut gaudir de les festes quan tocava, però que ho faran, si tot va bé, en les pròximes festes patronals 2022".
És per aquest motiu, que després del retard de dos anys en les celebracions a causa de la pandèmia provocada per la Covid-19, la nova edat per als Festers i Festeres i Quintos i Quintes a partir d'ara serà els 20 anys i no els 18 com era el costum, perquè cap quinta es quede sense poder ser protagonista de les festes patronals d'Almenara en el futur.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia