Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
El Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Peníscola ha atés 1500 consultes i tràmits durant la crisi sanitària
Des del dia 16 de març i fins al dia d'avui, el personal del SAC ha atés més de 400 telefonades
0
REDACCIÓ - 28/04/2020
El alcalde de Peñíscola, Andrés Martínez, esta semana en las dependencias del SAC junto a parte de las trabajadoras sel servicio a quien quiso pasar a felicitar por su trabajo
L’equip humà del Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Peníscola "segueix operatiu, atenent consultes i resolent tràmits als veïns i veïnes de la població en aquesta situació excepcional" ha explicat l’alcalde, Andrés Martínez.
Des del dia 16 de març i fins al dia d’avui, el personal del SAC ha atés més de 400 telefonades, quasi 800 correus electrònics, més de 50 notificacions a través de la Seu Electrònica, així com més de 150 registres electrònics, a més d’una setantena de registres presencials i rebuts per correu ordinari.
Atenent als dies laborables que hi ha hagut en aquest període l’estadística en aquests dies aboca una mitjana de tràmits i consultes ateses que puja fins a les 60 per jornada.
"És important comptar amb aquest servei operatiu atenent a la ciutadania que, més que mai, necessita informació i resolució de dubtes" ha valorat l’alcalde, qui ha felicitat al departament i a tot el personal que fa tota aquesta tasca possible.