Sindic de Ciudadanos Toni CantóEl coordinador autonòmic de Ciutadans (Cs) en la Comunitat Valenciana, Toni Cantó, ha mostrat el seu "total suport" a tots els sectors afectats per la cancel·lació de les festes a Castelló, que haurien de celebrar-se aquesta setmana, i ha exigit que es pose en marxa un pla d'ajudes econòmiques immediates.
"Es tracta de milers de persones entorn del món de la indumentària tradicional, la música, els espectacles i la pirotècnia, entre altres, que estan passant una situació dramàtica des de l'any passat per la pandèmia", ha declarat en la seua visita a Castelló de la Plana, on s'ha reunit amb la presidenta d'artistes de Gaiaters, Vanessa Pérez, acompanyat pels diputats autonòmics Carlos Gracia, Eduardo del Pozo i Vicente Fernández, el portaveu de Cs a la ciutat, Alejandro Marín-Buck, i els regidors municipals Vicente Vidal i Esteban Ventura.
"Per a tots aquests sectors clau, des de Cs impulsem en els últims pressupostos autonòmics un fons covid de 76 milions d'euros que, no obstant això, el Govern valencià encara no ha posat en marxa i que està tardant massa", ha subratllat Cantó.
D'altra banda, preguntat per la situació dels pactes de Cs amb el PP en diferents institucions de la Comunitat Valenciana, el líder de la formació taronja ha assegurat que "no corren cap perill". "Tenim totes les raons per a estar satisfets, el treball ha funcionat molt bé", ha subratllat.
Respecte a que Cs tinga la clau de la governabilitat en unes pròximes eleccions a Castelló, Cantó ha assenyalat que "les enquestes ara mateix el que mostren és la gran faena que està fent Cs" i que, "en qualsevol cas, Cs el que farà sempre és intentar centrar al PP i al PSPV". "Tant de bo els socialistes miren al centre, però ara mateix sembla complicat, sempre que poden pactar, prefereixen fer-ho amb Compromís i Podemos", ha conclòs.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia