Nules albergarà dissabte, 1 de març, una jornada de cultura popular dedicada a promocionar algunes de les tradicions valencianes.
Música o balls, entre altres actuacions en directe, tindran lloc al llarg d'aquesta jornada, "amb la qual es vol valorar la música i la cultura valencianes amb una programació enfocada a tots els públics, encara que hi ha una part dedicada als xiquets i les xiquetes per a apropar-los a les nostres tradicions", comenta la regidora de Proximitat, Blanca Silvestre.
Enestesentit, el matí es dedicarà a la realització de diferents tallers que tindran lloc a la Plaça Major, de fet els més menuts podran gaudir d'un taller de cabuts, i d'un altre de jota impartit pel Grup Castelló enfocat a tots els públics. Per altra banda, esta jornada servirà també per a mostrar la cultura popular d'altres comunitats, així doncs hi haurà un taller de castells a càrrec de la Colla Castellera Ganàpies de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
A la vesprada, a la Plaça Major també hi haurà una actuació castellera a càrrec de la Colla Castellera Ganàpies de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB); i a la nit al carrer Mercat un concert protagonitzat per "Malparits", grup, tributa la música en valencià.
Cal assenyalar que, esta jornada organitzada per la regidoria de Proximitat de l'Ajuntament de Nules compta amb la col·laboració de diferents associacions locals com ara l'Associació Cultural la Corretjola o el Casal Popular de Nules.